Μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, ο Γιώργος Πιτσιλής επεσήμανε σχετικά με τους influencers που έχουν μπει στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης για φοροδιαφυγή: «Δεν είναι λίγοι οι influencers. Φαίνεται ότι η αγορά έχει διαμορφώσει και τιμοκαταλόγους ανάλογα με το πόσους followers έχει ο καθένας αυτό για εμάς είναι μια πληροφορία, η οποία μας βοηθάει να κάνουμε αυτό που λέμε έμμεση τεχνική ελέγχου».
Πολλές υποθέσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να γίνουν σχετικές ανακοινώσεις
Σε ερώτηση, αν θα ερευνηθούν όλοι οι επώνυμοι influencers που πουλάνε αντικείμενα μέσω των Social Media, ο διοικητής της ΑΑΔΕ είπε: «Όπως ελέγχουμε και άλλες κατηγορίες θα ελέγξουμε και αυτή. Υπάρχουν υποθέσεις σε εξέλιξη. Δεν θέλω να εστιάσουμε σε μια κατηγορία φορολογουμένων, το φάσμα είναι ευρύ. Αυτό είναι μια αγορά η οποία όσο πάει γίνεται όλο και πιο εμφανής και ρυθμισμένη και αποκτούμε και εμείς πάρα πολύ πληροφορία πια. Για εμάς είναι πάρα πολύ σημαντικό στους ελέγχους μας να πηγαίνουμε διαβασμένοι πρέπει αν φύγουμε από το μοντέλο του «βγαίνω παγανιά και ότι βρω». Πρέπει όταν χτυπάμε μια πόρτα να ξέρουμε από πριν ποια πόρτα είναι αυτή που χτυπάμε και τι πάμε να βρούμε».