TikTok: Έρευνα για παραπλανητικές διαφημίσεις σε ανήλικους από την Κομισιόν

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών επιβολής της νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών (CPC) ξεκίνησαν διάλογο με την TikTok αναφορικά με τις εμπορικές πρακτικές και την πολιτική της.

Αυτό ακολουθεί προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) που έλαβε χώρα νωρίτερα φέτος σχετικά με τις παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών από την TikTok.

Τομείς ιδιαίτερου ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν κρυφό μάρκετινγκ, επιθετικές τεχνικές διαφήμισης που απευθύνονται σε παιδιά και ορισμένους όρους στις πολιτικές της TikTok που θα μπορούσαν να θεωρηθούν παραπλανητικές για τους καταναλωτές.

Ο Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Nτιντιέ Ρέιντερς σημείωσε ότι «η τρέχουσα πανδημία έχει επιταχύνει περαιτέρω την ψηφιοποίηση. Αυτό έφερε νέες ευκαιρίες, αλλά δημιούργησε επίσης νέους κινδύνους, ιδίως για ευάλωτους καταναλωτές».

Ο ίδιος προσέθεσε ότι «στην Ευρωπαϊκή Ένωση, απαγορεύεται η στόχευση παιδιών και ανηλίκων με συγκεκαλυμμένη διαφήμιση, όπως μπάνερ σε βίντεο».

Η TikTok έχει ένα μήνα για να απαντήσει και να επικοινωνήσει με την Επιτροπή και τις αρχές CPC, υπό την ηγεσία της Σουηδικής Υπηρεσίας Καταναλωτών και της Ιρλανδικής Επιτροπής Ανταγωνισμού και Προστασίας των Καταναλωτών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Read Previous

Η Μεσογειακή διατροφή αυξάνει την προστασία από τον κορονοϊό

Read Next

Μπραντ Πιτ και Αντζελίνα Τζολί: Μετά την επιμέλεια των παιδιών, ο «πόλεμος» συνεχίζεται

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *